søndag den 13. juni 2010

"Her lugter af orm!"

Puha, lige i disse dage har jeg slet ikke tid til at skrive blog, har b.la travlt med at plante store hosta’er samt ompotning af forskellige sommerblomster. Desuden er der meget oprydning efter alt det regn....apropos regn, vores lille 3-årige fætter Valdemar kom med en rigtig sjov kommentar, da vi kom ud i  regnvejret den anden dag: “Her lugter af orm!” sagde han, måske fordi det hedder en regnorm eller lugter der virkelig af orm, efter en regnbyge? Og så for at blive i ormetemaet, har købt denne plante ORM BUNKE, ‘phlebodium Bluestar’. Den er faktisk lidt fin med sit mørke blågrønne løv, fandt den i IKEA, da jeg var på tur efter flere krukker. Den bliver en af planterne i mit skygge krukkebed.






6 kommentarer:

  1. Smukt med alt det hvide! En sød kommnentar om at der lugter af orm, måske gør det det??
    /Sophia

    SvarSlet
  2. Sjov plante "Orm bunke". Er det en udendørs eller indendørs plante?
    Det er så skønt med de sjove kommentarer børn kan komme med, måske man skulle gå ud og lugte til en regnorm Hi hi
    Annette

    SvarSlet
  3. Jeg tror da din nevø har ret Fru Krull.....det har lugtet lidt af regnorm længe nu :0) Snart må det da begynde at lugte lidt af sommer eller ....??? Vi trænger til det :0)

    SvarSlet
  4. Hvor er de hvide planter lækre - specielt er jeg vild med den hvide løjtnantshjerte, den må vist flytte ind her næste år. Jeg har i år købt en Småhjerte med små røde blomster, den er godt nok også yndig.

    Tak for kigget.

    SvarSlet
  5. Så fint hvidt bed og skønne billeder. Jeg elsker hvide nuancer i bedene. Løjtnantshjerte kendte jeg ikke, jeg er ny i havelivet. Den vil jeg bestemt have i min have :)

    SvarSlet
  6. Your hostas are so big compared to mine!
    I'm glad that you found me and that I have had a chance to look at your garden. I'll be back for more visits!
    Your blogspot is very well laid out!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...