torsdag den 17. juni 2010

På fint havebesøg



Idag har jeg været på fint havebesøg hos designeren Jette Frölich i Nærum.  Fantastisk hyggelig have med gamle roser overalt, desværre var de ikke sprunget ud endnu, så vi blev alle inviteret til at komme på besøg senere på sommeren! Jeg blev bekræftet i, at nu skal jeg se at få plantet en blåregn, se lige et smukt eksemplar plantet så den danner parasol over et skønt lille rum på terrassen. Skønne buketter og et orangeri i særklasse...







Billederne taler vist for sig selv!

5 kommentarer:

  1. Annette Lund Andersen4. marts 2011 kl. 11.35

    Det må godt nok have været en dejlig dag. Solen skinnede og der skønne kroge og flotte blomster.

    Sikken en flot kastanie hun har det træ må være klippet til for at kunne være i haven.

    Du har ret med den blåregn - det er simpelthen en fantastisk smuk plante og de bruger den meget i Uk, den var/er meget brugt i mange haver derover

    Ha' en dejlig dag

    SvarSlet
  2. Å hvor ville jeg gerne have været med. Jeg har set billeder fra denne have før og det står for mig som selveste paradis. Det må komme en gang i et andet liv hvor jeg bare af og til kan være hjemmefra...

    (Netto har de riflede krukker hun har stående på et af billederne. Jeg stod længe og fumlede ved dem, men der skulle laves huller i bunden og de var ikke så billlige at det var en foræring. Nu ærger jeg mig lidt over at de ikke kom med mig hjem.)

    SvarSlet
  3. Hvor ser det dejligt ud, I var heldige med vejret. Jeg skal se haven i næste uge og jeg kan se der er noget at glæde sig til:)

    SvarSlet
  4. Annette: Det er helt rigtig, Jette klipper kastanietræet hvert år, haven er nemlig ikke så stor...
    Marina: Jeg kikkede selvfølgelig også på zink tønderne i Netto, men har selv nedlagt forbud mod flere krukke køb ( i år)...jeg har faktisk rundede de 200 krukker...tosse, hende Fru Krull
    Lisbeth: Glæd dig, Jette Frölich er en virkelig ildsjæl med en helt særlig evne ud i have & design!

    SvarSlet
  5. Mette - Villa Landly4. marts 2011 kl. 11.36

    Hvor skønne billeder. Nu glæder jeg mig endnu mere, til det bliver min tur - jeg skal nemlig afsted på søndag, mon ikke roserne er sprunget ud til den tid. Jeg skal nok lægge lidt billeder på min blog, så du kan se, hvad du har i vente ;o).

    God søndag.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...