torsdag den 15. april 2010

Luksus baby planter



Jeg blev fornylig spurgt om jeg kunne tænkes, at ville købe planter over nettet, da en kollega og jeg talte om have og planter, da jeg så nævnte, at en af mine absolutte favoritter var Verbena fortalte hun om hendes familie’s firma i Søndersø ved navn Odenia.dk. Så det måtte jo prøves og idag kom pakken med de fineste små baby planter i super checket planteæske! Sikke en fornøjelse at potte dem om, jeg er jo virkelig nybegynder så måske har jeg valgt lidt for store potter til de kære små...men mon ikke det går!? Den lev. verbena var Superbena Dark Blue og Patio Blue og så måtte jeg osse lige prøve Ipomoea ‘Sweet Heart Green’, da jeg tænker den kunne være smuk sammen med den blå Verbena samt Cosmos/ Kakaoblomst ‘Chocamocha’, der jo dufter af chokolade... helt uundværlig!


Fik foræret to kasser tête à tête af min lokale blomsterhandler...har osse købt rigtig rigtig mange tulipaner hos ham i år! Ned i potterne og op på terrassen!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...