fredag den 16. april 2010

Forårssnue ...øv!


Ja....måtte jeg blive i sengen idag, er blevet rigtig forkølet, så ingen haveabejde til mig idag, selvom vejret jo har været så flot idag. Og nu var jeg ellers lige godt igang: drivhuset er klar, såning er påbegyndt, mine nye kapilærkasser har fået første omgang træbeskyttelse, porrerne er sat i staudebedet (på råd fra Claus Dalby) og alle lerpotterne store som små er slæbt ud ...så nu ligner det hele en rigtig rodet planteskole! Idag bliver det indendørs fotos, se lige dette ur jeg har fået af tante Susie , er det ikke fint?

Og jeg viser osse lige et par skønne afskårne orkideer, jeg købte i København sidste weekend.

I forbindelse med mit arbejde skulle jeg i denne uge, lave fotos for Floradania.dk  bla disse kødædende planter, sammensat på ny vis, en ret fin plante i al sin gru....


2 kommentarer:

  1. Hej Mette,

    Hvor blev jeg glad og begejstret over din FANTASTISKE haveblog!
    Fik helt sommerfuglefornemmelser og længsel efter selv at få jord under
    neglene. Fotos med såååååå megen atmosfære - helt vildt hyggeligt.
    Rigtig god bedring!
    Kh kusine Bettina :)

    SvarSlet
  2. Hej Bettina

    Hvor var det skønt at opdage en lille sød kommentar, på et af mine blogindlægs! Og tusind tak for al rosen! Det er super dejligt, at høre lidt udefra hvad andre syntes!

    Krammer fra Fru. Krull - thihi Mette!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...