onsdag den 2. november 2011

"Det er fordi jeg elsker alt det grønne...."

Nu har jeg efterhånden længe været en del af dette dejlige have-blog land, og sikke mange gode oplevelser det har bragt med sig! Lige fra frodig inspiration til skønne ord fra jer havefolk. Det er da bare ren glæde! Nu har endnu en positiv haveblog-oplevelse meldt sig. Jeg er nemlig blevet nomineret til Isabellas blogpris. Og jeg er meget beæret! Men uden jer rare havefolk derude, ville min blogglæde ikke være den samme. Så det er jer der skal have tak!
Hvis man har en Facebook-profil kan man stemme (lige her) - og se de andre nominerede i kategorierne: 'Det derhjemme', 'Det der spirer'  og 'Alt det spiselige'
Stort tillykke til mine med -nominerede: Bag havelågen, En landliggers dagbog, Tante Tulles blog og Signes Vals.

I dette indlæg viser jeg et tilbageblik i billeder fra Fru Krulls blog.





















































































"....og fordi min have er min ven"

19 kommentarer:

  1. Det er nogle helt fantastiske dejlige billeder. Der ser så frodigt og skønt ud i din have. Kan godt forstå du er blvet nomineret til prisen. Det ser især skønt ud med din flotte seng på plænen.

    SvarSlet
  2. Fantastiske billeder, det er altid en fornøjelse at kikke ind her og nomineringen er fuldt fortjent - stort tillykke:)

    SvarSlet
  3. wow... mega-flotte billeder og tillykke men nomineringen ;)

    SvarSlet
  4. Flotte billeder. Det er helt tydeligt, hvorfor du er blevet nomineret. Stort til lykke :-D

    SvarSlet
  5. Tillykke med nomineringen! Jeg er glad for det gode selskab :-).

    Fantastiske billeder på en ellers lettere grå onsdag. Det giver god energi.

    Ha´en god dag
    Birgitte

    SvarSlet
  6. Du har en fantastisk god blog og en ikke mindre fantastisk have - den ser virkelig skøn ud.
    Tillykke med nomineringen igen.

    SvarSlet
  7. Tillykke med nomineringen :-)

    Sikke mange skønne billeder :-)

    SvarSlet
  8. TILLYKKE med den flotte nominering! Det er da super flot!
    Skidt med om du vinder - du og din blog er blevet lagt mærke til blandt mange, og bliver læst af rigtig mange. Det er da fedt!
    Du tager altså også nogle rigtig gode billeder, kan jeg se (har ikke været fast læser så længe)

    SvarSlet
  9. Tillykke du kan være stolt. Nomineringen er fuldt fortjent.
    Dine billeder, krukker og plantesammensætninger er fantastisk smukke.
    Lige et spørgsmål. Jeg kan se, at du har mange stauder og løg i krukker. Lader du dem stå år efter år, eller deler/genplanter du dem? Hvad gør du med krukkerne med løg. Lader dem så og visne ned eller tager du løgene op og tørrer dem?
    mvh Lotte

    SvarSlet
  10. Ja, det er så første gang jeg er på din blog - den skulle da lige tjekkes ud, da jeg så at du var nomineret.
    Efter at have set dine fantastiske foto og blog - er jeg da slet ikke i tvivl om hvorfor du er blevet nomineret, her er jo skønt.
    Stort tillykke med nomineringen og en ny fast læser ;o)
    Kh Helle

    SvarSlet
  11. Ja, tillykke med nomineringen - det er virkelig flot!

    SvarSlet
  12. Skønne, skønne billeder.
    Tillykke med nomineringen.

    SvarSlet
  13. Jeg er helt bedåret af din dejlige have og din udtalte fotografiske sans for motiver!

    Har selv været en del væk fra blogland pga. sygdom, men er på vej tilbage igen. Din blog er klart en jeg vil følge!

    Og kæmpestort tillykke med nomineringen. Med dette indlæg viser du tydeligt, hvorfor du er blandt de bedste! jeg glæder mig til - her i den kolde vinter at 'grave' i dine arkiver, når nu det ikke er til at komme i haven så meget.

    Varmt weekendknus fra Marianne i
    Den Helbredende Have

    Varmt weekendknus til dig

    SvarSlet
  14. Blot man er væk fra blogland et par dage sker der ting og sager!! Stort tillykke med din velfortjente nominering, det store dilemma bliver så hvem af jer vi hver især skal stemme på, når nu vi "kender" jer allesammen.
    Skønne-skønne fotos du lige viser igen og forsiden til en havebog har du allerede på plads...???
    Rigtig god week-end til dig :o)

    SvarSlet
  15. Dine billeder er for lækre :-))
    Tillykke med nomineringen.
    Din blog hører absolut til en af mine favoritter!

    SvarSlet
  16. Ih altså.... tusinde tusinde tak allesammen!! Nu må jeg vist hellere komme igang med at lave nogle gode seriøse indlæg, så jeg kan få bevaret spørgsmål vedr vinteropbevaring & løg i krukker; det forpligter med al den fine ros! TAK.
    Kram fra Fru Krull

    SvarSlet
  17. Må tilslutte mig koret.. Helt fantastiske billeder!!

    SvarSlet
  18. Vilka vackre bilder!! Nu längtar jag verkligen efter sommaren!
    Mvh, Anna
    @ http://scandinaviancottage.blogspot.com/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...