torsdag den 8. april 2010

Nu kan jeg gå på vandet!



























Idag fik jeg mulighed for at købe en stor 1 tons vand tank, der har været brugt i sukkerproduktion her på Fyn! Den er godt nok lidt voldsom, men jeg tror lige jeg kan presse den ind i garagen og lave en kobling ud til tagrenden... Så nu kan vandekanderne fyldes med dejligt blødt regnvand.
Da jeg skulle på job i Langeskov idag, måtte jeg altså også lige forbi Langeskov Planteskole, selvom det godt nok er lidt for tidligt mht til indkøb af sommerblomster til krukkerne, fik jeg alligevel fyldt en indkøbsvogn godt op... Høstanemoner (hvide), forskellige blå storkenæb, svenske skovjordbær og floks, chokolademynte og merian samt nogle blå dværglupiner. For pokker hvor er det dog skønt, at det er forår!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...