onsdag den 26. september 2012

September Film

4 kommentarer:

  1. Hej
    -dejlig film, man skulle ikke tro det er efterår, hvis det ikke lige er for planterne.
    med venlig hilsen
    Lene Jensen

    SvarSlet
  2. Noooiiiii..... for en dejlig, behagelig og smuk film. Smukke levende billeder i et tilpas tempo og med lækker musik, jeg sad nærmest og faldt i behagelig blomstertrance... Sikke dog en dejlig oplevelse :o)

    Hvilket program er det lavet i? Kan amatører kaste sig over noget lignende??
    Iøvrigt dejligt at høre fra dig igen, syntes det er temmelig længe siden men skal da lige love for at du vender tilbage med stil ;o)

    SvarSlet
  3. Ih tusinde tak, hvor er i søde... jeg tænkte lige at man jo altid godt kan bruge lidt solskin og en glad sang ;-) og til Fru Friis: jeg bruger bla. det program der hedder Final Cut Pro på en Mac jeg tror også det findes til PC og det er slet ikke så svært endda.... en smule øvelse og hjælp fra en teenager ;-) Jeg har iøjeblikket travlt med at lave nogle små film for fynske producenter check YOU TUBE og søg på Smagen af Fyn.....

    SvarSlet
  4. Skøn film og så dejlig behagelig musik, som passer perfekt til billederne. Fru Friis bruger det rigtige ord - man falder i en slags blomstertrance:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...