onsdag den 30. november 2011

November film

9 kommentarer:

  1. Tak for novemberkigget og skøn musik der fulgte med :o)
    Glædelig december kh Helle

    SvarSlet
  2. Tak for kigget i norvemberhaven. sød kanin.

    Ha' en dejlig aften :-)

    SvarSlet
  3. Tak for endnu en dejlig film. Og igen skøn musik :)

    Hilsen Lise Lotte

    SvarSlet
  4. Hej fru Krull

    Dejlig stemning. Din kejserbusk ser flot ud. Min har to forkølede blomster lige nu, men det kan selvfølgelig skyldes, at jeg blev lavet om til et klippemonster i sommers, hvor min busk var blevet KÆMPEstor. Til gengæld har 2-3 af mine roser stadigt et par blomster hver. Mærkeligt.

    SvarSlet
  5. mojn Krull

    Du og din familie ønskes en rigtig glædelig jul og godt nytår

    SvarSlet
  6. Hør fru Krull: Var det ikke en idé for dig at lave en lille januar video? Spørger bare ._.

    SvarSlet
  7. Hej Fru Krull ;o)

    Jeg er lige en lille smut rundt i have-blog-land og kom da lige forbi din smukke blog - tusind tak for kikket.
    Og hvilke smukke foto og film - wow - og dejlig musik ;o)

    Men skal altså lige høre - hvad er det for en smuksak som blomstre i november med de skønne lyserøde knopper og blomster ?

    SvarSlet
  8. Hej Annie,
    Tak for de søde ord! Det er en Kejserbusk, med de skønne knopper ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...