lørdag den 2. oktober 2010

Efterår i varme farver!


Så er det tid til oprydning og rengøring af drivhus og jeg har derfor høstet de sidste chilier. De lyser rigtig op på sådan en lidt kold og  blæsende 2. oktoberdag! 
Har de sidste par dage fotograferet forskellige sorter af Krysantemum, som nu pryder mit terrassebord i varme toner. Selvom det hele jo lige om lidt er i forfald, nyder jeg virkelig denne tid på året, farverne er så smukke og lyset er det skønneste, for sådan en som mig, der render rundt med et kamera om halsen det meste af tiden. Har de sidste par dage forsøgt at finde Dahlia knolde på nettet, pompon og ball, men øv, de er allerede udsolgt på de sider jeg har besøgt, mon der er nogle der kender salgssteder, hvor man kan være heldig?











Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...