onsdag den 18. august 2010

Frodige Grønne Krukker

Krukkerne lige nu er dejlige frodige, man kan selvfølgelig godt mærke at nu er det sensommer og der er færre blomster, men alle planter er stort set alle rigtig skønne grønne! Jeg er sikker på det må være alt det gode bløde regnvand fra min store tank tilsat en smule gødning samt min ubetingede kærlighed til hver og en’!
Her sidst på sæsonen kommer der sådan en smuk helhed over krukkerne, når de næsten danner “rigtige” bede og man ikke ser så meget af selve krukken.
Der er allerede godt gang i ønskelisten for løg til efteråret samt frø og planter til foråret på den måde bliver vinteren ikke så lang og drømmene dejlige...




















1 kommentar:

  1. Hej frukrul, jeg er netop faldet for din blog og vil gerne komplementere dig for dine vidunderlige fotos og krukker. Jeg har selv holdt mig fra for mange krukker fordi vi oftest er ude at rejse i højsommeren og ingen plantebarnepige har haft. Desuden har jeg ikke været så megetvfor at skulle ud og vande hver eneste aften.
    Men til sommer skal vi kun være væk i en uge, så nu lader jeg mig inspirere af nogle af alle dine dejlige krukker.

    Jeg har to spørgsmål: hvad hedder den tofarvede nederst i højre hjørne under dine sylteglas? Og hvad er det for en pink yndighed der breder sig i krukken tb. På det næstnexerste FOTO i dette indlæg?


    Jeg har meldt mig som fast følger. Glæder mig til dine næste indlæg!

    Bedste havehilsner fra
    Marianne i
    Den Helbredende Have

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...