torsdag den 1. juli 2010

Find (Holger)...Fru Krull


























I har måske bemærket at jeg ikke har været den flittigste til at skrive blog, her på det sidste.. Det skyldes at jeg nu nyder feriens muligheder for at rejse lidt væk med familien. Og spørgsmålet er så, hvor jeg mon er rejst hen? Ikke at jeg ligefrem råbte hurra for at skulle væk fra min elskede have derhjemme, men nu hvor jeg sidder i solen og nyder det hele, så er det nu alligevel ikke så dårligt. Men mon ikke de fleste med haver kender det? Nu tror jeg jeg vil smutte igen, og i morgen lover jeg da gerne et lille blogindlæg - med lidt billeder herfra. (Af landets/stedets krukker, blomster m.m) 

Og hvor er det så lige jeg er henne?

1 kommentar:

  1. Kære Fru Krull.

    Uanset hvor du er henne i verden, så nyd din ferie fuldt ud. Her hjemme der der så bidene koldt.

    Go' ferie.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...