søndag den 25. april 2010

Mio Vino fra Bilka



Jeg var helt nervøs for om min lille nyplantede vin fra Bilka, havde klaret den lange vinter, men den ser ud til at trives. Plantede den sidste år lige uden for et hjørne af drivhuset og trak den så indenfor i varmen! Håber den med tiden sætter en masser druer, selvom det selvfølgelig bliver lidt trangt med pladsen, i mit lille 8 kvm drivhus. Har idag fået plantet krukker med duftpelargonier, sidste år havde jeg nemlig virkelig held til at de voksede sig kæmpe store og flotte, måske fordi jeg fulgt råd om at sætte dem ret tæt i krukkerne. Har også fået sat pæoner og storkenæb (geranium ‘Rozanne’) i bedene samt fået styr på brændestakken. Inde under terrassen har jeg mit lager af pottemuld, legakugler, flamingokasser og andet godt......





Høstfloksen er godt på vej!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...