mandag den 19. april 2010

Forårsrengøring i haven


Så kom jeg igang igen, dejligt at gå og rive blade og fjerne de gamle tørre staudetoppe og så det hyggeligt at brænde lidt af på bålfadet, mens man går og arbejder. Måtte desværre konstatere at mine nye lavendler (fra i sommers - ca. 50 stk!), i mit staudebed i bunden af haven, ikke kunne klare, den lange kolde vinter. Dem er jeg nu igang med at fjerne og har så besluttet at plante Storkenæb...tog et smut i plantecenter og var heldig at finde en kasse med  Geranium, “Rozanne” skulle efter sigende (Claus Dalby “Min krukkehave”) være helt fantastiske, springer ud i juni og blomstrer til frosten sætter en stopper!



Skønne duftpelargonier, fandt idag et fint lille udvalg......




Haven lige nu...Narcisser i sarte farver. Æbletræet med sine knopper... Forår forår forår ...YES!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...